Nuffnang

Monday, November 24, 2008

Gua Pun Nekad

Hedgebeewhy!!!..gua pun nekad gak. Depan mata kau aku register PCSN 4!! Bukan aku yg key in booking tempat utk PCSN 4, tapi kau jugak yg tolong key in. Ok la tu. 'Engine start button' dah kena tekan. Tu la, selagi tak tekan 'button' bila nak bergerak.

Insyaallah, kita layan PhotoCamp 4 bulan Feb 2008 nanti sesama. Walaupun D90 blum beli, aku nekad utk register PhotoCamp 4 tu jugak. Kalau pegi sesorg tak best. Aku bukan terer mcm hedgebeewhy tu. Angle ke laut..ntah apa apa ntah!!!..kalau suruh pegi Alpha Angle aku tau la..!!!..huahah..At least aku bleh mintak guide dgn org yang aku kenal masa PhotoCamp tu. Tak la segan sangat kan...

Hedgebeewhy, lu beruntung bro. Gua segan nak suarakan kat HR yang gua pun nak pegi PhotoCamp tu, konon2 company tanggung la. Tapi takpe, ada course lain yang gua nak apply. Gua nak company tanggung. Lu tau kan...Insyaallah, kalau ada rezeki, dpt la ...

Walaupun aku x sure dgn plan aku nanti selepas May 2011, aku x kisah. Kalau apa yang aku rancang tu tak menjadi, at least aku ada ilmu utk teruskan minat aku dlm photgraphy ni. Aku ada ilmu, aku ada senjata. Camera la tu..senang utk aku teruskan.

Aku nak bayar deposit PhotoCamp 4 tu tadi via online.


Sekali Under maintenance la plak....

Jawabnya, esok la aku buat payment. Nak bayar awal awal tadi, anak aku yang kecik tu belum tido, kang dihentaknya plak MacBook aku ni, baru padan muka aku.

Xpe apa apa hal, aku dah register. Tapi tu baru register, selagi belum bayar, tempat belum kompom. Nak buat camana, kalau ada rezeki aku pegi PhotoCamp 4 dgn hedgebeewhy, tak kemananya tempat utk aku tu....

7 comments:

hedgebeewhy said...

wahhh...aku suke ko mmg ckp serupe bikin bukan bikin tak serupe cakap. pepehalpun yg penting start button dah tekan, sekurang kurangnya kita dah mula bergerak bukan statik lagi...hehe

liyana said...

hehe..moh la join group kami..walaupon kami br kanak2 riang..hehe

apisz said...

wah..masuk photocamp ke? kat mane? under sapa? if i tak silap, akan ada photocamp bulan 3 nih kat hutan ape ntah..2 hari 1 mlm gak rasanya..tp free je..byr penginapan je ngn mkn..dlm rm30 je tak silap..under drAli..

p/s: sy pon tak penah join photocamp..belajar dgn jupe org2 je..hehe..

Anonymous said...

oit...adalak photocamp yang free ni?ha...cam mana tu?
Photocamp ke Camp fire?

apisz said...

http://www.photosantai.com/forum/viewtopic.php?f=69&t=2035

cube tgk kat situ..diorg baru je buat kat Ulu Dong, Raub, Pahang dari 8 November - 9 November..

sy tak berpeluang join tempoh hari..

CorneaMelayu said...

ooo...tu diorg focus pd outdoor nature photogrphy kot...SN Photocamp focus lebih kpd wedding, potret, ldscape...mungkin tu bezanya...xpe nanti ada rejeki aku pi outdoor nye plak...insyaallah

apisz said...

Ooo..i c...nk buat RM la ni ek...hehe..ramai lah photographer kat Malaysia nih..ok..hope dapt jupe in person nnt...