Nuffnang

Thursday, February 5, 2009

Kerja

Ngantuknye...Nak Pegi kerja ke tak ni?..Brapa jam je aku tido mlm tadi?..Dah la mengantuk sebab pekena pakos blum reda, mlm tadi plak tak bleh tido. Masalah problem ni. Aku tertido ebihkurang pukul 11 mlm rasanya. Lepas tu 1215 terjaga balik. Jenuh tukar tempat tido. Tukar gaya tido. Baca macam macam. Tak mau jugak lelap mata aku. Aku rasa aku tertido balik lebih kurang pukul 5:30 pagi tadi!!!...Arghh...memang masalah!!!...pukul 6:15 dah sedar balik. Buat segala kewajipan. Skang ni, duk menaip plak...

Persoalannya, apa akan jadi kalau aku tak pegi kerja hari ni?...hmmm...

4 comments:

hedgebeewhy said...

Jawapanye...jadi la ko tak pegi keje, good nite!

i.am.belle said...

ko jadi mengantuk la. dah pergi titon balik. lalalala...

aYu said...

bang kul 11.00 tu awal tidonyer hihihihihiii..ingatkan tido kul 5pagi tadi

hedgebeewhy said...

wei...upload la gambo2 dari D80 ko tu...x sabo nak tengok ni!