Nuffnang

Wednesday, December 17, 2008

Kapten Boleh

Aku mengantuk la...aku punye suka la nak taip apa kat blog aku sendirikan...kalau x suka, x yah baca. Tu je...Aku nak tgk, ada x blogger yang suka downgrade or kutuk blog org nak kutuk blog aku. Kutuk depan depan la...jgn kutuk tepi-tepi. Kang jatuh longkang kang..baru padan muka kau...kutuk org lagi. Kekawan aku (blogger gak la)..cite ada blogger yang jenis mcm tu. Suka kutuk blog org.

Apa kena mengena posting aku kali ni dgn Kapten Boleh?...Haaaaa....!!! macam aku cakap tadi la kan...aku punye suka la nak taip apa pun...blog aku...hahahaha....

Kapten Boleh main gasing x?

3 comments:

Ummu Abiha said...

patutlah lain macam je lalut tu.. mengantok ek...
Kapten Boleh tu sms kat ako dia x pandai main gasing, batu seremban je yang dia terror.. :p

i.am.belle. said...

wahai corneamelayu..

abang poji dah pergi madagascar. katanya 'aku menyampah tgk blog org lain so aku nak gi cuti-2 malaysia'... ehehe

> yup! mmg mamat tu ada byk masalah. jadi patutkah dia di baling dengan kasut mcm George Bush... muahahaha

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tak cukup tido ke?