Nuffnang

Tuesday, September 23, 2008

Kena tag!!

Aku mmg x brapa nak ingat sgt pasal life aku masa kecik kecik...but since dah kena tagged dgn si elf ungu buat kali ke-2 (1st aku x buat pun..), maka ini la jawapan pada setiap soalan yg diberikan...tapi aku pesan pada adik adik aku..."lu org jgn ikut perangai x elok abg lu org"....kenapa aku pesan?...sbb adik beradik aku pun kekadang baca gak blog aku ni...

5 tabiat buruk anda time sekolah…

1. ponteng skolah/kelas (lepak dlm bilik air lama lama, bila parent aku dah pi keje, aku masuk bilik tido balik. Aku x suka ponteng skolah lepak kompleks, mcm poyo je lepak kompleks).
2. balik umah ikut suka je..kalau baju kotor sbb PJ, pakat ngan kekawan amik bas Sri Jaya no.270, balik umah je terus...
3. suka sgt tlg org dlm yg dlm masalah, last last aku yg dpt masalah balik...sampai pernah jadi kes polis, muka berparut (parut kecik je, org x perasan sbbb jerawat cover hehehe..)
4. suka bergendang ketuk meja dlm kelas...maybe sbb tu aku bleh main dram kot...walaupun x terer mana, yg penting aku pernah performed few times dgn Zero Breakdown & Rimba Bara Huahahahaha...
5. takut pompuan...hehehe

3 favourite subject anda… kenapa?

1. English. Sebab cikgu bagi green light utk kitorang x blaja/focus masa subjek tu..tpt aku jadi port...bleh buat apa saje yg kitorang nak buat...
2. PJ la beb....aku suka bersukan..pastu lepas PJ bleh balik ikut suka hati...(lari dari skolah la tu)..
3. Sains. Bleh tido maaa....

3 subjek yang anda tidak suka… kenapa?

1. Math. Cikgu garang, siap kena sumpah failed Math SPM...bebetul jadi plak tu...!!Sbb tu aku slalu x ingat formula kira kira...
2. Geografi. Sama gak, sbb cikgu garang. Siapa SMLK mesti kenal dgn Cikgu Hippies.
3. English (masa form 1-3 SMLK). Sbb cikgu tu cakap menyembur-nyembur, aku duduk dpn skali plak tu..so pepaham je la kan...


Menarik pada kamu???

Aku x tau la pasal ni...apa kata kalau korang je yang bagitau kat aku....

Kamu paling suka?

Anak-anak aku....

Anda tidak boleh hidup tanpa?

yang pasti, kalau x diberi nyawa mcm mana nak hidup kan...selain tu aku akan rasa gelisah (bukan x bleh hidup) kalau xde internet, komputer/laptop, x dpt main bola, impian ..itu je buat masa ni..

setiap malam sebelum tidur, siapa yang anda hubungi?

aku x hubungi sesiapa, cuma baca la ayat ayat Al Quran yg aku tau...baca sesama dgn anak aku...tu pun kalau aku x terlelap secara autimatis la...selalunya aku lelap secara tiba2 ....

No comments: