Nuffnang

Monday, August 3, 2009

Gua nak salahkan lu gak..

Apasal aku rasa tetiba je macam ada entri berkaitan politik dari aku kali ni ek?...Aku bukan ahli politik. Gua ROCK!!! ahaha..Rock yang dah tak berapa nak rock lagi dah sebab gua tak pegi konsert terakhir Search Di Awan Biru. Gua agak agak, musti Amy Search heran apasal gua tak pegi konsert Search hari tu..hehehe..apa brg beb...

Tak bleh jadi ni. Gua dah tanamkan bahawa takkan ada entri berkaitan politik dalam blog gua.

Skang ni kecoh pasal H1N1 yang dah hampir nak sama dgn laungan 1Malaysia. Sama sebab dah hampir menjangkiti 1 Malaysia (Mie, gua pinjam H1N1Malaysia lu...). Pagi tadi gua bawak Aiman pegi Klinik Kesihatan Putrajaya. Perghh...gile ramai. Gua agak agak nak sama ramai rockers beratur beli tiket konsert Search. Lepas amik temperature Aiman, kakak nurse tu suruh gua amik tiket kat dalam. Gua masuk dlm, mak aiii...ramai betul 'penonton'. Tak bleh jadi...gua gerak pegi klinik panel. 3 jam tggu baru settle.

H1N1 dah makin berleluasa. Dah 8 org dah mati. Gua tak salahkan babi tu. Gua salahkan mereka yang tak buat kerja bebetul. Org yang patut buat saringan kat airport tu yang tak buat kerja bebetul. Bini gua pegi Sabah bulan lepas, pegi balik takde saringan kat airport!!!..Si Shanim pi UK, pegi balik takde saringan gak!!..HA!!!..siapa nak jawab. Sebab tu gua salahkan luorg yg tak bertanggungjawab!!!....Apasal tak buat kerja bebetul??!!...Skang siapa nak tanggung??...Takkan babi tu...

Gua nak berpoya poya dgn senjata gua macam mana?...Nak bawak anak gua tgk org buat kerja bodoh kat Sogo pun tak bleh ...

5 comments:

@LiYaNNuaR ツ said...

sgt stujuuu...

Anonymous said...

gua tau lu mmg pembaca senyap blog gua. tak mau komen pun kan? mcm ni bleh putus tunang lah!

Anonymous said...

Hahahaa, last2 lepak umah je lah..arini dah 32 orang mati sebab tu..aku rasa selain salah diaorg, ia juga berkenaan ngan sikap kita yang amik mudah tentang penyakit berjangkit camni..

Aritu tunggu LRT pakai mask,ada budak2 sekolah gurau2 aku dengar diaorg cakap. "Macam orang bodoh je pakai mask, apa barang pakai benda camtu","Apa nak takut H1N1,kecohlah diaorg ni semua"..aku rasa nak sepak je perut diaorg seorang demi seorang!!

Acaii Jawe said...

Eh, yang atas tu aku,ehhee

CorneaMelayu said...

acai- elok kalau kau bwk cermin, kalau dgr sesapa ckp cmtu kau suruh dia ckp dkt cermin...