Nuffnang

Sunday, January 4, 2009

Tikus New Zealand

Hallo bro...mana lu dapat tikus New Zealand tu?

Camana plak la rupa tikus New Zealand. Setahu aku Lembu New Zealand ada la. Lain la kalau ada import tikus dari New Zealand. Tapi apa jadahnye nak import tikus!!..

Bila plak gua ada tikus New Zealand ni bro? Tikus, kotor la weii...berpenyakit lu tau x?!!

Tu yang lu pegang tu amenda..?Lu tak takut kena penyakit ke??...

Woi buduh!!!...ni bukan tikus la tongong!!!...









4 comments:

i.am.belle. said...

ahaha... cilakak. mati-mati aku nak tengok tilus new zealand tadi =P

i.am.belle. said...

tkus... ekekek. jari ku sengal. lalala

the elf said...

hoh. bagitau sapa yg bangang itu? ku kenal kah?

corneamelayu said...

belle - saja nak bagi panas line..hehe

TPE- x yah tau la...cite rekaan je ni...