Nuffnang

Monday, December 22, 2008

Kting! Kting! Kting!

Terdengar bunyi loceng dikala aku menaip warkah ini. Mungkin bunyi loceng dari kuil Hindu seberang Jalan Maarof. Chewah...intro ala ala latok..huahaha..ala ala penulis novel yang tak terjual buku ceritanya. Hehe..Ada ke kuil Hindu kat seberang jalan tu? Aku pun x tau. Aku agak je.

Aku melekat lagi kat port otai Nuar yang cuti mcm nak buat kenduri sambut menantu. 10 hari rasanya. Hari ni hari ke-2 aku port kat tempat dia. Diulangi lagi sekali, bukan Port Klang!!

Tadi tgh aku layan melayari 'bahtera' (Internet la tu)...tiba tiba...Bukkk!!!!...eksiden lagi. Mangsa tak cedera. Cuma mungkin pening pening burung kot. Kesian tgh syiok, tetiba eksiden langgar cermin tingkap bangunan Dataran Maybank ni. Kesian. Mungkin burung tu mamai sambil berkata "titah tertipu bang, Tipah tetipu..!!!...mungkin ditipu oleh cermin tingkap bangunan.

ThuPPP!!!...Oit!!!..kau nak mati ke hape??!!...Lan sound burung tu. macam la burung tu dengar. Heheh..eksiden lagi nampak nya burung tu. Aku pun x tau samada burung yang sama atau burung lain. Bleh pi buat repot polis ke kalau burung yang sama eksiden? Ye la, mana la tau burung tu tgh buat percubaaan bunuh diri ke? Kalau manusia nak bunuh diri bleh repot polis..bleh kena dakwa wwwoooo...

8 comments:

i.am.belle. said...

ish ish ish... burung mabuk todi kut.. ahaha ;P

corneamelayu said...

x pun mabuk sbb dgr loceng kuil tu ...hahaha

the elf said...

woi..woi..balik la ketempat asal mu. kebusanan di tahap cipan nih

hedgebeewhy said...

ketiadaanmu...aku pasrahhh...

Muhammad Nazeef said...

burung mabuk?
apakah??~~

KELAM TERANG BULAN said...

burung tengah asyik garu badan..tu yang tak pasan depan tuh..

Hidemichimomotani said...

lepas pekena thai song tu!

corneamelayu said...

TPE - ada jual cipan ke kat sana skang ni?..
HBY - Tragedi December..
Nazeef - ntah la...
KTB - Osim kena cipta mesin garu badan utk burung nampak gaya nye ...
Hidemichi - thai song??!!...bahaya ni kalau burung pun layan thai song..