Nuffnang

Saturday, October 18, 2008

E-Kamus

For this post aku akan bercerita dlm Bahasa Malaysia/Melayu. Kenapa?..sebab aku nak promote satu produk, buatan Malaysia...bukan 100% cakap Melayu...campur campur (rojak) la senang cakap..

Ok..bukan x de produk kamus yg macam ni sblm ni, cuma aku rasa E-Kamus ni lebih mudah. Harga pun cun sgt, RM85 je. Siapa minat bleh beli, install je ke dalam komputer. Kalau nak try dulu pun boleh jugak...bleh download trial E-Kamus ni.
Siap ada sokongan daripada pihak Kementerian Pelajaran & Kementerian Pengajian Tinggi lagi tuu...

Apa kelebihan E-Kamus?..malas nak cite panjang la...kalau korang download trial version korang bleh tau punya apa kelebihan nye...

Tapi memandangkan aku tgh rajin nak menaip skang ni..aku cite la skit..skit je x byk..

Nak tau makna, KURANG DARI SESAAT. Membantu menambah perbendaharaan kata dalam masa yang singkat. Membetulkan KESALAHAN EJAAN dalam MS Word. Confirm jimatkan masa dan kos. Skang ni plak,siap ada SEBUTAN ENGLISH (UK). Update PERCUMA lagi. Semuanya hanya terkandung dalam cd E-kamus Pro 5.02. Install je...

Senang kan...apa lagi RM85 je...kalau Sabah/Sarawak, biasa la harga tggi skit..skit je bukan byk sgt pun...RM99.


No comments: