Nuffnang

Wednesday, May 14, 2008

Believe it or not?




Hmm..sebenarnye aku xde cerita yg menarik utk update blog hari ni, sehinggalah aku checkout my email just now. Cerita pasal Ikon Rock Malaysia, Amy Search. Amy Search, agak besar perubahan yang kita dpt tgk pada diri dia. Daripada seorang rocker (kalau x silap aku dia juga anak seorang bilal) sekarang berubah kepada seorang yg 'pencinta sejati', insyaallah. Sekarang Amy Search betul betul memperhambakan dirinya ke jalan Allah. Latest, Tuan Guru Nik Aziz dtg KL utk rasmikan sebuah kedai buku di Carrefour Wangsa Maju telah singgah ke Restoran Cheng Ho, iaitu restoran milik Amy Search. Amy Search telah berjumpa dan berbincang tentang rancangan beliau dgn Tuan Guru. Rancangan Amy utk membuka sebuah sekolah tahfiz di Johor yang berharga RM3 juta.


Cerita byk pun x guna, tgk je gambar/artikel yang aku aku dpt melalui email dari wife aku dlm ni....

No comments: