Nuffnang

Sunday, July 18, 2010

Aktiviti Seminggu

Hari ni x keja. Aku dah apply tapi Bos aku mcm tak tau je aku apply cuti. Lantaklah. Esok plak aku keja sekerat hari. Pagi je pi keja, ptg balik. Lusa, Rabu aku kena pegi Port Dickson plak. Keja punya hal. Khamis kerja fullday, Jumaat pun kerja jugak.

Hari ni cuti sebab nak hantar wife aku pi INSPEN kat Bangi. Dia jadi Urusetia kat utk kursus apa benda ntah. 3 hari tu der...x balik umah. So aku kena uruskan anak-anak aku pegi skolah la.

Tadi dah hantar wife & anak-anak. Skang kat umah. Jap lagi nak pegi opis jap. Pastu nak pegi Rumah Urut kat town KL. Sakit sangat dah badan aku ni. Maklumlah perjalanan naik kuda besi jauh sangat ikut MEX. Tau tak MEX tu apa? Maju Express Highway. Hari hari plak tu.

Op!! lupa plak nak pegi Bank Islam. Bank in duit meniaga. Meniaga kecil-kecilan je. Meniaga jual komputer blum menunjukkan hasil. Tapi meniaga barang-barang kereta macam used auto sparepart mostly JDM Honda parts dengan aksesori kereta contoh macam CD/DVD player, adjustable absorber, Grounding cable macam macam lagi la ada.

Kalau sesiapa dari korang atau kawan kawan korang yang nak beli komputer ke, laptop ke, aksesori kereta ke, sparepart kereta new & used JDM parts ke..x kisah kereta jenis apa pun..misubishi, honda, daihatsu, toyota & lain lain...roger je aku. Email kat mnfauzi@gmail.com atau wedits@gmail.com pun bleh.

No comments: