Nuffnang

Saturday, July 4, 2009

Kembali Bersama Projek BAru

Aku kembali menggunakan dashboard blogger.com . Saje je gatal kepala otak nak guna balik. Tapi still url yang korang tgk kat atas tu blog.corneamelayu.net. Perkara biasa. Maknanya tak kisah la kalau korang key in corneamelayu.blogspot.com atau blog.corneamelayu.net, korang akan tetap akan di direct ke blog.corneamelayu.net.

Aku ada projek baru skit. Projek untuk peniaga secara online, meniaga melalui internet la maksudnya tu . Kalau korang atau kekawan korang yang ada niat nak meniaga online, insyaallah aku akan buatkan. Cuma buat masa ni aku belum finalise offer yang macam mana aku nak taburkan...Nanti la bila dah dapat ilham kang, aku announce...

Projek ni termasuk la jugak servis bina website...basic website je tau...xde interaktif banner bagai...hahah...

No comments: